marți, 29 noiembrie 2011

ABSTRACT


M-am întrebat "ce e lumea?" şi n-am găsit răspuns.
Apoi am avut curajul să întreb lumea: "cine sunt eu?"
dar ea mă pedepsi, aruncându-mă-n trupul acesta
prea tăcut, prea strâmt pentru sufletul meu.
Doream ca cineva să-mi răspundă ...
şi-am răguşit strigând "cine sunt eu!?"
dar n-am primit niciodată răspuns;
toată lumea se învârtea în jurul meu...
ca un vârtej ameţitor, şi mie...
...mi-era un dor nebun de singurătate,
şi-am strigat-o,
fără să ştiu că rostind numele ei: SINGURĂTATE,       


toţi vor pleca, se vor împrăştia,
că nimeni nu mă va mai cunoaşte...
Dar ai apărut tu!
şi te-am întrebat:"cine sunt eu?"
Nici TU nu puteai să-mi răspunzi,
pentru că şi tu căutai răspunsul la această întrebare.
Apoi a apărut un EL, apoi o EA,
şi-am fost EI şi ELE; aţi venit VOI,
şi-mpreună am fost zeci de NOI;
Toţi am întrebat într-un glas: "Cine suntem noi?"...
Dar n-am primit niciodată răspuns!!



2 comentarii: